петък, 7 ноември 2008 г.

EMA 2008


Снощи се състояха наградите на MTV - EMA. Шоуто беше хубаво, а най-много се зарадвах, че Britney взе цели две награди, с което си поделя първото място по най-много взети статуетки за вечерта с 30 Seconds to Mars, които също имат две. После обаче ще говорим за победителите, нека първо да видим как премина церемонията!

The Hostess - Katy Perry


Както знаете, Katy Perry беше водеща на церемонията и се справи добре в тази си роля. Всъщност, то не й беше особено трудно, защото само обявяваше изпълнителите. Все пак смени доста тоалети, повечето от които леко шантави. За мен най-запомняща се беше роклята с лика на новия американски президент Barack Obama, защото хем й стоеше добре, хем отразяваше актуална тема.

Katy Perry - I Kissed a Girl

Похвални думи обаче не мога да кажа за изпълнението й на I Kissed A Girl, с което откри наградите. На места пееше фалшиво, а гласа й звучеше сякаш й е голяма мъка да пее. Добре че изпя само малка част от песента и приключи с мъките.


На другия полюс беше Beyonce. Не съм й фенка и затова не очаквах такова изпълнение от нея. Но то наистина беше велико!!! Изпълнението й на If I Were A Boy спокойно може да се определи като най-доброто за вечерта! Beyonce показа уникални гласови данни, изпя песента с такова силно чувство, че чак щеше да се разплаче. Освен това нестандартната й рокля много й отиваше, така че определено това изпълнение заслужава много аплодисменти.

Take That не ме впечатлиха с изпълнението си на новият им сингъл Greatest Day. Може би, защото нe ги харесвам, още по-малко пък песните им, но направо щях да заспя докато ги гледах.

The Killers - Human

В изпълнението на The Killers единственото, което ми хареса бяха красивите и интересни ефекти. Аз не понасям песните им, но съм сигурна, че тези, които са им фенове, са се изкефили много.

Kanye West - Love Lockdown/ American Boy (feat. Estelle)


Ето и другото ми любимо изпълнение за вечерта! Kanye West изпя много яко Love Lockdown, а след това преминаването в бързата American Boy с участието на Estelle затвърди супер настроението! С две думи Kanye направи страшно шоу!


The Ting Tings са ми достатъчно безразлични, за да нямам мнение за изпълнението им. По принцип не беше лошо, но самата песен не ме кефи.

Duffy - Mercy

Duffy се справи нелошо, макар че изпълнението й беше на една много малка и забутана сценичка. Иначе беше приятно.

Kid Rock - So Hott/ All Summer Long

Kid Rock също много ме впечатли. Подобно на тазгодишнитеVMA, Kid направи супер яко изпълнение на любимата ми песен All Summer Long. Освен това демонстрира и невероятен глас, така че беше голям кеф да изслушам песента му.

Pink разби всичко и всички накрая!!! Изпълнението на So What беше уникално, а идеята с боя с възглавници беше много яка! Въобще Pink за пореден път доказа, че умее да прави най-страхотното шоу!!!


Pink наистина щеше да бъде добър финал на наградите, но Katy Perry реши да изпее Hot N' Cold и провали нещата. Katy за пореден път не се справи добре, не знам дали е от притеснение или има и друга причина, гласа й на живо нямаше мнoго общо с този от песните.


Е, това бяха изпълненията. а ето и победителите:
Winners

Album of the Year
Alicia Keys – As I Am
Coldplay – Viva La Vida
Duffy – Rockferry
Leona Lewis – Spirit

Headliner
Foo Fighters
Linkin Park
Metallicа
The Cure

Most Addictive Track
Coldplay – Viva La Vida
Duffy – Mercy
Katy Perry – I Kissed a Girl
Kid Rock – All Summer Long

New Act
Katy Perry
Duffy
Jonas Brothers
Miley Cyrus
OneRepublic

Act of 2008
Amy Winehouse
Coldplay
Leona Lewis
Rihanna
Ultimate Urban
Alicia Keys
Beyoncé
Chris Brown
Lil Wayne
Rock Out
Linkin Park
Metallica
Paramore
Slipknot

Best Act Ever
Britney Spears
Christina Aguilera
Green Day
Tokio Hotel
U2

Video Star
Madonna featuring Justin Timberlake – 4 Minutes
Santogold – L.E.S. Artistes
Snoop Dogg – Sensual Seduction
Weezer – Pork and Beans

Това, което най-много ме радва са двете награди на Britney! Съжелявам само, че не взе и трета, като тя попадна в ръцете на Господин-никому-неизвестен Rick Astley. Яд ме е, че Linkin Park не взеха нито една награда, както и че хермафродитните педалчета от Tokio Hotel намазаха 1 статуетка. Иначе с останалите наградени съм напълно съгласна.
И така това беше церемонията. Общото впечатление ми е добро. Това, което прави впечатление е, че доста от изпълнителите и изпълнените песни бяха същите и на VMA тази година. Ако трябва да сравнявам определено VMA бяха по-добри.

Няма коментари: