неделя, 28 октомври 2007 г.

Backstreet Boys - Unbreakable 2007



Албумът на Backstreet също изтече преди време. 1.Intro - интрото в началото ми се стори странно, но после разбрах, че съдържа част от текста на Unsuspecting Sunday Afternoon; 2.Everything But Mine - обожавам тази песен, както писах и преди, тя е една от любимите ми; 3.Inconsolable - парчето ми харесва много, жалко, че не успя да стане по-успешно в САЩ; 4.Something That I Already Know - страшно много харесвам тази песен, напомня ми за Incomplete; 5.Helpless When She Smiles - това беше една от първите песни, които се появиха доста отдавна, и още първия път, когато я чух полудях по нея :), много грабваща песен; 6.Any Other Way - отново много хубаво, бързо парче; 7.One In A Million -супер приятна песен, точно в стила на момчетата; 8.Panic - страхотна песен, ужасно много ми допада, може би най-любимата ми от албума, въпреки че е доста трудно да се каже сред толкова добри песни; 9.You Can Let Go - хубава песен, по-бавна от другите до тук, но мелодична и с добри вокали; 10.Trouble Is -просто обожавам тази песен, поп-рок стил, който много ми допада; 11.Treat Me Right - ритмична, леко клубна песен, хубави вокали на припева, написана е от AJ от BSB и JC Chasez от 'N sync, отново от любимите ми в албума; 12.Love Will Keep You Up All Night - бавна песен, но много приятна; 13.Unmistakable -много ми харесва мелодията на тази песен, по-различна е от на другите балади, красива песен; 14.Unsuspecting Sunday Afternoon - отново песен, която страшно харесвам и с хубав текст. От бонус парчетата най-много ми допада Downpour. Като цяло според мен албумът е страхотен. Разнообразни парчета, яки бързи песни, както и красиви балади. Едва ли ще стане хит в САЩ, защото там явно са отписали бой-бандите и предпочитат клубните биитове, надявам се в Европа да е различно. Ако трябва да избирам между Blackout и Unbreakable, бих избрала Unbreakable, защото е доста по разнообразен и с текстове, които имат смисъл.


1 Intro
2 Everything But Mine
3 Inconsolable
4 Something That I Already Know
5 Helpless When She Smiles
6 Any Other Way
7 One In A Million
8 Panic
9 You Can Let Go
10 Trouble Is
11 Treat Me Right
12 Love Will Keep You Up All Night
13 Unmistakable
14 Unsuspecting Sunday Afternoon
15 Downpour (Bonus Track)
16 In Pieces (Bonus Track)
17 Nowhere To Go (Bonus Track)

Ако някой иска албума за теглене да пише, ще дам линк.

Няма коментари: