неделя, 28 октомври 2007 г.

Britney Spears - Blackout 2007


Преди няколко дни в нета изтече новият албум на Britney Spears- Blackout. Аз се забавих с постването му, защото исках да го прослушам. Ето и мнението ми за песните в него: 1.Gimme More - не смятам, че има какво да се коментира по тази песен, 100% хит; 2.Piece Of Me - текстът ми харесва, отнася се до действителността и проблемите на Britney, на моменти е и забавен. Цялостно песента се отличава от другите; 3.Radar - приятно парче, бързи ритми; 4.Break The Ice - това е може би любимата ми песен от албума, тя се спряга също за втори сингъл (освен Piece Of Me) и смятам, че би била добър избор; 5.Heaven On Earth - нелоша песен, допада ми; 6.Get Naked (I Got A Plan) - тази песен ми е малко странна, особено мъжкия глас, но при повече слушане свикваш; 7.Freakshow - парчето става, в началото не ми направи впечатление, но не е лоша; 8.Toy Soldier - доста забавна песен, гласа на Britney е странен, но иначе парчето е хубаво, създава добро настроение; 9.Hot As Ice - отново приятна песен, доста по-добра е станала от демото, което изтече преди доста време; 10.Ooh Ooh Baby - страшно много ми харесва тази песен, малко по бавна е от другите, но има приятен ритъм и гласът на Brit звучи естествено; 11.Perfect Lover - тази песен ми харесва най-малко от целия албум, няма нищо интересно и грабващо в нея; 12.Why Should I Be Sad - това парче ми допада, отново по-бавна песен, но с хубави вокали, имам чувството че текста е за Kevin Federline, което е яко. Цялостно албума е много добър, има шанс да стане хитов.

1. Gimme More
2. Piece Of Me
3. Radar
4. Break The Ice
5. Heaven On Earth
6. Get Naked (I Got A Plan)
7. Freakshow
8. Toy Soldier
9. Hot As Ice
10. Ooh Ooh Baby
11. Perfect Lover
12. Why Should I Be Sad
Ако някой иска албума за сваляне, да пише, ще дам веднага линк.

Няма коментари: