събота, 11 октомври 2008 г.

Britney Spears - For The Record & Hidden Fantasy

Два напълно нови и несвързани с музиката проекти предстоят на Britney. Първо започвам с най-голямата изненада - Brit е записала 90 минутно документално предаване за пътя й обратно към върха! То ще се излъчи на 30. Ноември по MTV и се очаква в него Britney да поговори за живота си, скандалното й поведение от преди по-малко от година, както и за бъдещите проекти, т.е. записването на Circus и предстоящото турне. Това се разбра от рекламно клипче, пуснато от MTV. В него Spears казва: "Толкова много се случи през последните няколко години и има много неща, които хората не знаят за мен, а аз бих искала да знаеха.", "Исках да направя този филм защото чувствах, че не съм видяна в светлината, в която искам да бъда. Това е възможността да изясна през какво съм преминала и какво ми предстои." И най-важното, което ме кара да се чувствам горда с Britney: "Поглеждам назад и се питам-Аз съм умен човек, какво по дяволите си мислех че правя?"
Tук може да гледате рекламата, a самото предаване, което носи името For The Record, ще гледаме на 30. Ноември от 22. часа по MTV!




Другият проек, за когото ви споменах, е новият парфюм на поп каралицата. Той се казва Hidden Fantasy, а това е официалната промоционална снимка. Много е нежна и красива, допълнена с провокиращият надпис "What Do You Have To Hide?".

Няма коментари: